Politica de Retur – Superb by Valentina

Politica de Retur

Politica de retur a produselor

Clientul are dreptul sa notifice in scris, la adresa de email magazin@superb-v.ro, comerciantul (S.C. SUPERB by Valentina S.R.L.) ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice  de la primirea produsului, prin returnarea  in termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renuntare a produsului cumparat, impreuna cu accesoriile aferente, conform Ordonantei nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Notificarea in scris trebuie sa contina urmatoarele date:

Exemplu de formular de retragere

Comanda nr ___________/ data ____

Catre S.C. SUPERB by Valentina S.R.L., cu punct de lucru in Bulevardul Unirii, nr. 2, Bucuresti, sector 4 , adresa email magazin@superb-v.ro.

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Motivul returnarii fiind:_____________________________________________________________
Achizitionate la data de _________________________cu BF/Factura nr.______________________

Optiunile mele de retur sunt:
o Doresc schimb marime cu acelasi produs
o Doresc inlocuirea produsului cu alt model
o Doresc restituirea banilor

Pentru returnarea banilor in cont:
Nume titular de cont: _________________________________________________________
Codul IBAN: _________________________________________________________________
Denumire banca: _____________________________________________________________

Sunt de acord cu acest formular de notificare cu privire la retragerea mea din contract.


Data _____________________ Semnatura____________________________


Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, este necesar ca produsele sa fie returnate in conditii perfecte, adica in aceleasi conditii in care au ajuns la client in momentul livrarii, fara urme de uzura sau de deteriorare, fara urme de purtare sau folosire, produsele trebuie sa vina insotite de factura si de toate etichetele si accesoriile cu care au ajuns la client.

In caz contrar, in masura in care produsele prezinta urme de utilizare sau purtare, etichetele sunt rupte sau chiar lipsesc, S.C. SUPERB by Valentina S.R.L. va evalua produsele si va stabili daca valoarea acestora a fost diminuata, caz in care va instiinta clientul cu privire la suma ce va fi retinuta in acest sens. Potrivit art.14 alin. 3 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, diminuarea valorii poate ajunge pana la 100%.

Potrivit art.14 alin. 3 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

S.C. SUPERB by Valentina S.R.L. isi rezerva dreptul de a amana returnarea contravalorii pana la primirea produselor returnate de client.

S.C. SUPERB by Valentina S.R.L. va returna in integralitate clientului contravaloarea produselor returnate, in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care este informat despre decizia de retragere din contract a clientului, folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele utilizate de client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina clientului plata de comisioane aferente returnarii contravalorii.